مقدمه 

همونطور که می دونین یک ویو در واقع همون بازدیدیه که از طرف یک کاربر صورت می گیره. یعنی در ازای هر فردی که پست یا استوری شما رو ببینه یک ویو برای شما ثبت میشه. این ویو به شما کمک می کنه تا تشخیص بدین که کدوم یک از پست ها یا استوری هاتون جذاب تر بوده و توجه کاربرای بیشتری رو جلب کرده. هر چه نظر افراد بیشتری رو به پیج خودمون جلب کنیم، ویو اینستاگرام ما بیشتر میشه و می تونیم تبلیغات مارک ها و محصولات رو به عهده بگیریم و از این راه درآمدزایی کنیم. ما تو این مقاله شما رو با نحوه افزایش ویو اینستاگرام آشنا کنیم، پس بهتره در ادامه با ما همراه باشین.

ویو اینستاگرام

شاید تا حالا براتون سوال پیش اومده که چه چیزی به عنوان ویو تو اینستاگرام شناخته میشه یا منظور از اعدادی که کنار ویدئو ها یا استوری ها زده میشه چیه؟ تو اینستاگرام، وقتی که یک کاربر ویدیوی شما رو بیشتر از سه ثانیه میبینه، اینستاگرام اون رو به عنوان یه بازدید به حساب میاره و یک ویو رو برای ویدیوی شما ثبت می کنه. بنابراین اعدادی که زیر پست شما قرار گرفته، در واقع نشون دهنده تعداد ویو های ویدئو شماست.

افزایش ویو اینستاگرام

افزایش ویو اینستاگرام

همونطور که می دونین اینستاگرام یکی از برنامه هاییه که کسب در آمد تو اون راحته. فقط باید سعی کنیم که ویو پست ها و استوری هامون رو بالا ببریم. خیلی از کاربر ها و اینفلوئنسر هایی که تو اینستاگرام کارشون تولید محتواست، میدونن که با درست کردن فیلم های طنز یا غیره، می تونن ویو خودشون رو بالا ببرن و در عوض تبلیغ کردن از مارک ها و محصولات شرکت های برند، از اون ها پول بگیرند. به همین دلیل اینجا شما را با 7 تا از بهترین راه های افزایش ویو اینستاگرام وجود داره که آشنا می کنیم.

#1 افزایش ویو اینستاگرام : استفاده بهینه از استوری برای افزایش ویو

استوری یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام که به کمک اون می تونیم ویو پست هامون رو بالا تر ببریم. برای مثال با اون می تونین قسمت کوتاهی از ویدیویی که می خواین منتشر کنید رو ارائه بدین تا مخاطباتون رو کنجکاو نگه دارین و باعث بشین که اونها زمان انتشار ویدئو شما رو به دوستاشون هم اطلاع بدن.

نکاتی در مورد استوری

  1. استوری زمان زیادی از کاربر رو نمیگیره، شاید همین موضوع باعث بیشتر دیده شدن استوری هم میشه.
  2. استوری به مدت ۲۴ ساعت بالای صفحه کاربر باقی می مونه و هر لحظه میتونه ویدیوی شما رو به کاربر یادآوری کنه، حالا اگه کمی هم وقت بزارین و یه استوری جذاب درست کنید احتمال دیده شدن ویدئو شما چندین برابر میشه.
  3. سعی کنین از مواردی مثل استیکر، متن های رنگارنگ، نقاشی های فان و بامزه روی عکس و منشن کردن بقیه برای جذابتر کردن استوری هاتون استفاده کنید.

#2 افزایش ویو اینستاگرام : استفاده از هشتگ #

شاید براتون جالب باشه که پست های دارای هشتگ تقریباً ۱۰ برابر بیشتر از پست های بدون هشتگ، ویو می خورن. استفاده از هشتگ، یکی از بهترین راه های افزایش ویو اینستاگرام محسوب میشه که باعث میشه تا افراد علاقه مند به محتوا های مشابه شما، شما را به راحتی پیدا کنند.

  • سعی کنید برای استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید.
  • هیچ وقت از هشتگ غیر مرتبط استفاده نکنین و بهترین اون هارو انتخاب کنید.
  • در هشتگ های چند کلمه ای حتما از آندرلاین ( _ ) بین کلمات استفاده کنید.

افزایش ویو اینستاگرام

#3 افزایش ویو اینستاگرام : انتشار مرتب پست ها

هر چند وقت یه بار در اینستاگرام پست میزارید؟ اگه دیر به دیر پست میزارید، باید روش خودتون رو تغییر بدین، چون که هر چه شما پست های بیشتری رو به اشتراک بزارید، باعث محبوب تر شدن خودتون بین مخاطب هاتون میشید. مثلا سعی کنید روزی دو تا سه بار پست بزارید زیرا با این کار میتونین :

  • مخاطبای هدف خودتون رو پیدا کنین.
  • با پست گذاشتن تو اکثر ساعت های روز، بهترین زمان برای پست گذاشتن رو کشف می کنید.

#4 افزایش ویو اینستاگرام : برنامه ریزی برای انتشار پست ها

اگر در زمان اشتباه پست ارسال کنین یا اگه به اندازه کافی پست نزارید، از تعامل کمتری با مخاطبای خودتون برخوردار میشین. برای کنار اومدن با این مسئله، کافیه یه مدت زمانی رو برای بررسی و تجزیه و تحلیل بهترین زمان برای پست گذاشتن تو اینستاگرام اختصاص بدین. این کار می تونه به شما کمک کنه تا بهترین زمان رو برای ارسال پست ها پیدا کنین.

#5 افزایش ویو اینستاگرام : وابستگی کمتر به صدا

سعی کنید برای انتقال مفهوم ویدیوی خودتون، ویدئو تون رو با کمترین وابستگی به صدا، تولید کنید.
چون همونطور که می دونید به صورت پیش فرض صدای ویدیو تو اینستاگرام پخش نمیشه و کاربر برای شنیدن صدا باید روی ویدیو کلیک (تاچ) کنه و خیلی ها به دلایل مختلف ترجیح میدن که ویدیو ها رو بدون صدا ببینند(حوصلشون نیست). حالا اگه ویدیوی شما بخصوص اون چند ثانیه اول که بسیار اهمیت بالایی داره، بدون صدا اون جذابیت لازم رو نداشته باشه شما شکست می خورید. چون افراد تو همون چند ثانیه اول تصمیم میگیرن که ویدیو رو تا آخر ببینن یا نه.

#6 افزایش ویو اینستاگرام : خلاقیت

اگر هدفتون توی اینستاگرام اینه که مخاطبای بیشتری رو برای خودتون پیدا کنین و باعث افزایش ویو اینستاگرام خودتون بشید، باید به کمک خلاقیت خودتون تلاش کنید تا محتوا های جذابی رو بسازید و منتشر کنید که شما رو نسبت به بقیه تولید کنندگان محتوا متمایز کنه. جوری که افراد به مخاطبان دائمی شما تبدیل بشن.

#7 افزایش ویو اینستاگرام : تعین لوکیشن

یک دیگه از راه های جذب ویو بیشتر، اینه که همیشه مکان و موقعیتتون رو در بالای پست خودتون برچسب گذاری کنید. 

افزایش ویو اینستاگرام  

کلام سوشال

امیدواریم که از این مقاله رضایت داشته باشین و اطلاعاتی که نیاز داشتید رو بدست آورده باشین. ما تو این مقاله فهمیدیم که یکی از راه های درامدزایی تو اینستاگرام، بالا بردن ویو پست ها و استوری هاست. به همین دلیل شما رو با افزایش ویو اینستاگرام آشنا کردیم و راهکار های فوق العاده رو برای افزایش اونها با هم مرور کردیم. خوشحال میشیم در صورت وجود انتقاد یا پیشنهادی اون رو در زیر این مقاله برای ما کامنت کنید.