مقدمه

همون طور که می دونید اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی هست و افراد زیادی روزانه از اون استفاده می کنن. به همین دلیل افزونه های فوق العاده ای برای اون در نظر گرفته شده. این افزونه ها کار رو برای همه کاربر ها به خصوص تولید کنندگان محتوا آسون تر کرده. تمام افزونه های اینستاگرام با یکدیگه فرق دارن و هر کدوم ویژگی ها و کاربرد های خاص خودش رو داره. ما تو ادامه مطالب تعدادی از بهترین افزونه های اینستاگرام رو به شما معرفی می کنیم و نحوه استفاده از اون ها رو به شما آموزش میدیم. پس با ما همراه بشین.

افزونه های اینستاگرام

اینستاگرام می تونه منبع بزرگی برای انتشار محتوا های ما باشه که تو اون به راحتی می تونیم عکس ها و تصاویر خودمون رو، تو حساب های شخصی خودمون منتشر کنیم. امروزه، به لطف همین افزونه های وردپرس اینستاگرام، انتشار محتوا ها تو وب سایت، آسون تر شده.
افزونه های ممتاز وردپرس تو اینستاگرام، همگی باعث میشن تا به راحتی عکس ها رو از حساب اینستاگرام خودمون وارد وب سایتمون کنیم. حتی تو زمان تنظیم افزونه ها، می تونید انتخاب کنید که از کدوم حسابتون عکس بردارین و علاوه بر اون، همچنین چند گزینه دیگه هم برای انتشار عکس، براتون به نمایش در میاد.
حتی با به روزرسانی افزونه ها تو وردپرس اینستاگرام، می تونید کارهای بیشتری رو انجام بدین. مثلا می تونید از فیلترهای بیشتری برای انتشار تصاویرتون توی سایت استفاده کنید.

افزونه های اینستاگرام

آموزش کار با افزونه های اینستاگرام

اگر می خواین بدون هزینه اضافی عکس های اینستاگرام خودتون رو تو وب سایت وردپرستون نمایش بدین، افزونه های بسیار فوق العاده ای برای کمک به شما وجود داره که اینجا با چند تا از بهترین اون ها آشنا میشیم و نحوه استفاده از اون ها رو بهتون آموزش میدیم.

#1 افزونه های اینستاگرام : خوراک عکس اجتماعی Smash Balloon

Feed Photo Social Smash Balloon ، یک افزونه رایگان وردپرس اینستاگرام که دارای امتیاز خوبی از سوی کاربراست و بیشتر از 1 میلیون نصب فعال داشته.
بعد از فعال کردن این افزونه تو وب سایت وردپرس خودتون، می تونین به راحتی عکس هاتون رو تو صفحه اینستاگرامتون منتشر کنین. این افزونه به شما این امکان رو میده که تا چند صفحه رو برای استفاده از سایتتون انتخاب کنید. شما با این کار می تونید عکس ها رو از چندین حساب نمایش بدین. حتی می تونید عرض و ارتفاع عکس ها و همچنین تعداد تصاویری رو که در هر زمان نمایش داده میشه رو تغییر بدین.

نکاتی بیشتر از افزونه Smash Balloon

دکمه “بارگیری بیشتر” به مخاطباتون این امکان رو میده تا در صورت تمایل بیشتر برای دیدن محتوا هاتون، اون ها رو از صفحه های ویژه تون ببینن. شاید براتون جالب باشه که این افزونه کاملاً از طریق تلفن همراه هم قابل دسترسی هست. خبرخوان عکس Smash Balloon به طور مرتب خودش به روز میشه که البته باید اون رو با آخرین تغییرات اینستاگرام آبدیت کنید.

بهترین قسمت این افزونه حافظه پنهان هوشمند اونه. شما به کمک اون می تونید عکس های اینستاگرام خودتون رو بدون کند شدن سرعت سایت به نمایش بزارید.

شما می تونید با ارتقا دادن این نسخه به نسخه Pro، از ویژگی های اضافی مانند شبکه سنگ تراشی، طرح افقی، چرخ فلک و موارد دیگر نیز استفاده کنید.

#2 افزونه های اینستاگرام : رافل پرس(RafflePress)

شما به کمک افزونه RafflePress می تونید اون رو با اینستاگرامتون ادغام کنین تا مخاطبای خودتون رو افزایش بدین. همچنین به کمک این افزونه، شما می تونین مسابقه ای راه اندازی کنین که تو رشد صفحه اینستاگرام شما کمک کنه. مثلا :

تو این مسابقه شرط بزارید که هر کدوم از بازدید کننده ها افراد بیشتری رو به پیج دعوت کنن(از طریق منشن زیر پست ها) یا کامنت بیشتری بزارن، می تونن برنده جایزه شما باشن.

افزونه RafflePress به شدت مورد استفاده قرار می گیره و یکی از غنی ترین افزونه ها برای وردپرس به حساب میاد.

افزونه های اینستاگرام

#3 افزونه های اینستاگرام : ویجت WPZOOM

Widget Social Feed WPZOOM قصد داره به شما کمک کنه تا بر روی نحوه نمایش محتوای اینستاگرام تو وب سایت کنترل کامل داشته باشین. زمانی که این افزونه رو تو وب سایت خودتون نصب کردین، به یک ویجت با ویژگی های زیاد دسترسی پیدا خواهید کرد که در زیر برخی از آن آمده است.

  • می تونید اون رو به نوار کناری و قسمت پاورقی سایت خودتون اضافه کنین 
  • اون رو تو پست ها و صفحاتتون وارد کنین. 
  • می تونید نحوه نمایش ویجت عکس ها و سایر تصاویر خودتون رو به چندین روش دیگه تنظیم کنین.
  • می تونید فاصله بین تصاویر رو با تنظیم کردن تعداد پیکسل ها، تنظیم کنید.

#4 افزونه های اینستاگرام : مدولا ( Modula Gallery)

Modula یک افزونه گالری وردپرس است که به شما امکان میده تا عکس های خودتون رو تو سایت به نمایش بزارین. می تونید اون رو با سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام هم ادغام کنید. با مدولا، می تونید رسانه هاتون رو از طریق صفحه اینستاگرام خودتون به نمایش بزارید. این افزونه گزینه های فیلتر خارق العاده ای رو ارائه میده که می تونید از اون ها برای مشاهده بهتر تصاویر استفاده کنین.

  • می تونید گالری های خودتون رو به راحتی شخصی سازی کنید.
  • می تونید از اون برای تغییر اندازه تصاویر و ایجاد طرح دلخواه خودتون استفاده کنین که به کمک این افزونه، تصاویر در انواع اندازه صفحه نمایش، واضح به نظر برسند.

#5 افزونه های اینستاگرام : Grace

یکی از بهترین افزونه های اینستاگرام، افزونه Grace هست. کار کردن با گریس بسیار آسونه. فقط کافیه اون رو فعال کنین و بعد انتخاب کنین که از کدوم یک از حساب هاتون می خواید عکس بزارید. برخی از بهترین ویژگی های اون شامل امکان نمایش عکس ها بر اساس هشتگ ها، مکان ها و عکس های مورد علاقه شما است. ویژگی تعدیل اختیاری Graceبه شما امکان کنترل بیشتر بروی نمایش پست ها تو سایتتون میده. افزونه های اینستاگرام 

کلام سوشال

امیدواریم که از این مقاله راضی باشین و اطلاعاتی که می خواستید رو به دست آورده باشین. از اونجایی که اینستاگرام افزونه های فوق العاده ای رو داره به همین دلیل ما تو این مقاله شما رو با بهترین افزونه های اینستاگرام آشنا کردیم و مزیت های هر کدوم رو با هم بررسی کردیم. اسباب خرسندی ماست اگه نظرات و انتقادات خودتون رو زیر این مقاله برای ما کامنت کنین.