مقدمه

این روزا شبکه های اجتماعی زیادی برای برقراری ارتباط  گسترش پیدا کردن و هر کدوم کاربرد های خاص خودشون رو دارن و از یه نظر با هم دیگه تو رقابت هستن. یه جوری شده که یک آپشن، مثل تماس صوتی به یک شبکه مجازی اضافه بشه، بقیه شبکه ها هم علاقه مند به استفاده از اون ها هستن. هر کدوم از شبکه های مجازی تو نوع خودش، محبوبیت های بالایی رو داره، اما برنامه تلگرام از نظر خیلی ها نسبت به بقیه برنامه ها موقعیت بهتری رو داره و قسمت بالایی از این محبوبیت به خاطر ابزار های فوق العاده برنامه تلگرام هست. ما تو این مقاله با مشاهده تلگرام در یک نگاه خدمت شما هستیم و شما رو با ابزار های فوق العاده تلگرام آشنا می کنیم.

#1 تلگرام در یک نگاه : ربات ها

ربات ها قابلیت های فوق العاده ای رو دارن و به همین دلیل افراد شخص ثالث می تونن ربات هایی رو ایجاد کنن و از اون به عنوان شاخصه اصلی کار خودشون استفاده کنن.
از طریق اون ها، شما می تونین خدماتی رو با کیفیت بالا به مشتریای خودتون ارائه بدین و باعث رشد کانال خودتون بشید. لیست ربات های تلگرام خیلی زیاده اما ما اینجا شما رو با چند تا از این ربات ها آشنا می کنیم.

تلگرام در یک نگاه

انواع ربات ها 

  • ربات بازی : شما می تونی به راحتی کلمهgamebot رو تایپ کنین و جستجو کنین تا یه بازی مناسب رو برای خودتون پیدا کنین.
  • ربات گیف (Gif) : می تونید کلمه gif رو تایپ کنین و به صورت آفلاین، رسانه گیف رو به چت های خصوصی خودتون اضافه کنین.
  • اوتوتو(Otouto) : شما با این برنامه میتونین محتواهایی مثل عکس ها، فیلم ها، مقالات و نقشه هایی که می خواید رو، جستجو کنین.

#2 تلگرام در یک نگاه : کانال در تلگرام

کانال های تلگرام، امکان مشارکت و تعامل با مخاطب رو بیشتر کردن چون که به کمک اون ها می تونیم مطالب جذاب خودمون رو به اشتراک بزاریم و همینطور می تونیم از طریق اون، یه شغل اینترنتی برای خودمون دست و پا کنیم. تازه، به کمک کانال های تلگرام می تونید محصولات شرکت خودتون رو هم تبلیغ کنیم و در کنار اون از طریق تبلیغ کردن برای مارک های دیگه، درآمد زایی کنیم.
این رو به یاد داشته باشین که اگه می خواید همه مخاطبای خودتون رو راضی نگه دارین و رضایت اونها رو جلب کنین، باید اول علاقه مندی اون ها به دستتون بیاد. برای این کار خیلی بهتر فیلم ها یه متن هایی رو خودتون با سلیقه خودتون درست کنین تا مخاطباتون با اون ها سرگرم بشن و از حضور تو کانال شما خوششون بیاد. این کار شما باعث بیشتر شدن مخاطباتون هم میشه.

#3 تلگرام در یک نگاه : خود تخریب رسانه در چت های عادی

با جدید ترین به روزرسانی تلگرام، به راحتی می تونید رسانه هایی مثل عکس ها و فیلم ها رو تو چت های عادی خودتون پاک کنید. فقط یه عکس یا فیلم رو انتخاب کنین و بعدش روی دکمه “تایمر” ضربه بزنین. حالا می تونید زمانی رو که می خواین رسانه هاتون پاک بشه رو انتخاب کنین.

#4 تلگرام در یک نگاه : اشتراک لوکیشن مستقیم

دقیقاً مثل واتساپ، تلگرام هم به شما این اجازه رو میده که موقعیت مکانی لحظه ای خودتون رو برای مخاطبای خودتون به اشتراک بزارین. این موضوع یکی از ابزار هاییه که خیلی ها از اون استفاده می کنن. اگه می خواین مکان خودتون رو با دوستتون به اشتراک بزارین، فقط کافیه که صفحه گپ رو باز کنین و روی دکمه مکان (Location) ضربه بزنین.

تلگرام در یک نگاه

#5 تلگرام در یک نگاه : سرعت بالا

سازندگان تلگرام این ادعا رو می کنن که تلگرام سرعت خیلی بالایی داره و یه جورایی سرعت اون شبیه به سرعت واتساپ و کارایی اون شبیه به کارایی اسنپ چت هست. شاید در کشورمون سرعت این برنامه پایین باشه اما در کل این شبکه از سرعت بالایی برخورداره.

#6 تلگرام در یک نگاه : آگاهی از حریم خصوصی

تلگرام امنیت بسیار بالایی داره به گونه ای که امکان هک کردن اون خیلی کمه یا اصلا ممکن نیست. همچنین قابلیت جدیدی هم که داره اینه که، اون تصویری که به عنوان کلید رمزگذاری عمل می کنه، امنیت چت های خصوصی شما رو کاملاً تضمین می کنه و می تونید از ایمن بودن چت های خودتون مطمعن باشین.

#7 تلگرام در یک نگاه : ویو(View) تلگرام

در واقع ویو تلگرام، همون مقدار بازدید افراد از پست های تلگرام هست. ویو تلگرام یه عامل بسیار مهم و کاربردیه که به همین دلیل بازار جدیدی رو برای ارائه دهنده های خدمات تلگرام به وجود آورده تا خدماتی مثل زیاد کردن میزان ویو پست ها رو به کاربراشون ارائه بدن. جالبه بدونید که اگه شما ویو بالایی رو توی تلگرام داشته باشین، به راحتی می تونین به کمک اون به خواسته هاتون مثل درآمدزایی دست پیدا کنین.

اهمیت ویو

برای مثال به خاطر اهمیت بالای ویو های تلگرام، بعضی از ادمین های کانال های تلگرام پست های خودشون رو در اختیار سایر کانال ها قرار میدن تا اونها با انتشار پست هایی، میزان ویو اون پست ها رو بالا ببرن و همچنین شمار دنبال کننده های اون کانال هم بالاتر بره. همچنین گاهی اوقات ادمین مسیر های راحت تری رو مثل خرید ویو تلگرام انتخاب می کنن.

#7 تلگرام در یک نگاه : استفاده از چند حساب تلگرام

تلگرام با آخرین به روزرسانی خودش به کاربراش این امکان رو میده تا همزمان چندین حساب داشته باشن و با هر کدوم وارد تلگرام بشن. این ابزار برای اونایی که دوست دارن حساب کاری و حساب شخصی خودشون رو از هم جدا نگه دارن خیلی عالی به نظر میاد. برای درست کردن حساب جدید، فقط کافیه روی علامت کنار اسم خودتون ضربه بزنین و کلمه Add Account رو لمس کنید. البته برای این کار باید با شماره جدیدی وارد بشین.

 تلگرام در یک نگاه 

کلام  اخر

امیدواریم که از مقاله بالا خوشتون اومده باشه و به جواب سوالی که می خواستید رسیده باشین. ما سعی کردیم امروز تو این مقاله شما رو با کلیت تلگرام و برخی از ابزار های مهم اون آشنا کنیم و در واقع با بررسی تلگرام در یک نگاه خدمتتون باشیم. اگه انتقاد یا پیشنهادی دارید، خوشحال میشیم اون ها رو زیر این مقاله برای ما کامنت کنید.