مقدمه

خرید ویو اینستاگرام : توی دنیای امروزی کسب و کار ها، بخاطر فضای مجازی و اینترنتی شدن، جور دیگه ای شدن. این جور کسب و کار های اینترنتی حالا دیگه به یه رکن اصلی در فروش برا هر فروشنده تبدیل شدن. بخاطر همین قابل چشم پوشی نیستن. یکی از شبکه های مجازی تو این راستا خیلی معروف، (instagram) اینستاگرامه. این شبکه مجازی قابلیت هایی مثل اشتراک فیلم و ویدیو رو داره که مخاطبای زیادی رو به خودش جذب کرده. به همین دلیل میگیم فضای خیلی خوبی رو برا فروشنده ها فراهم آورده تا به معرفی خودشون تو یه جامعه جدیدتر بپردازن. باید بدونین که برای معرفی بیشتر یه پیج افراد نیاز به (viwer) های زیادی دارن. خب حالا باید دنبال این باشیم که این اتفاق یعنی همون ویو بالاتر چطوری ممکنه؟

7 مورد مهم برای ویو اینستاگرام

ما تو این مقاله می خوایم به 7 نکته خیلی مهم در رابطه با خرید ویو ایستاگرام بپردازیبم…

  1. ویو اینستاگرام چیست؟
  2. دیده شدن تو اینستاگرامبه چی بستگی داره؟
  3. به چه نکته هایی را هنگام خرید ویو باید دقت کنیم؟
  4. مزایای خرید ویو اینستاگرام
  5. خرید ویو اینستاگرام چطوری به کار ما رونق می ده؟
  6. خرید ویو فوری اینستاگرام
  7. ویو اینستاگرام چیست؟

1#- ویو (view) در اینستاگرام چیست؟

ویو (view) تو اینستاگرام به معنی بازدیده که برای ویدیو ها و پست ها استوری ها و… منظور میشه. یکم دقیق تر بخوایم بگیم؛ منظور از ویو اینستاگرام تعداد مشاهده ویدیو ها و پست ها توسط کاربران اینستاگرامی هستش و همین تعداد ویو ها و دیده شدنا تو اینستاگرام یکی از معیارهای آنالیز پستای اینستاگرام که بر حسب همین آنالیزا و قرار گرفته شدن اونا تو الگوریتم اینستاگرام، ارزشمندی پست ها و مطالب سنجیده، و بر همین اساس رتبه بندی می شن.

2#- دیده شدن در اینستاگرام وابسته به چیست؟

یکی از مهم ترین مواردی که تو شبکه اجتماعی و به خصوص اینستاگرام باید بهش توجه داشت، تعداد ویو و تعداد لایک پست هاست. ویو و لایک پست ها وقتی زیاد میشن که، محتوای مناسب و جذابی رو تهیه کرده باشین و تونسته باشین که نظر مثبت مخاطب و رضایتمندی اونارو در رابطه با اون چیزی که مد نظرش هست رو کسب کرده باشین. نظر فالوورها و بقیه کاربران فعال تو اینستاگرام در افزایش ویو پست و استوری ها تاثیر مستقیمی داره. همون طور که می دونید اینستاگرام برا هر پست و استوری شمارنده ی تعداد بازدید در نظر گرفته که از تمامی خدمات و بقیه گزینه های تو اینستاگرام، تعداد فالوور و تعداد ویو برای کاربران اینستاگرامی اهمیت خیلی بیشتری داره.

نکته

هرچی محتوای ویدیو و پست هاتون جذاب تر باشن، بیشتر نظر بقیه رو به خودشون جذب می کنن. چون بینندگان ممکنه پس از ویو پست شما قصدی بر اشتراک گذاری پست شما کنن. و در آخر تعداد بازدید پست های شما افزایش پیدا می کنه که این خودش یه موضوع خیلی مهمه. برخی اوقات برای شما سوال پیش میاد که برای چی با توجه به این که محتوای خوبی رو به اشتراک گذاشتین، اما بازهم تعداد بازدید کننده های اون پایینه؟!

تو ادامه بهتون خرید ویو اینستاگرام رو پیشنهاد می کنیم که در همین حین باید نکاتی رو هم توجه کنین…

3#- نکاتی مهم هنگام خرید ویو اینستاگرام

از اونجایی که استفاده از شبکه های اجتماعی و مجازی میون مردم رو به رشد هستش، و همین طور با توجه به رونق کسب و کارها تو شبکه های اجتماعی، سایت ها و افراد زیادی اقدام به فروش ویو اینستاگرام می کنن، بیاین برای خرید ویو اینستاگرام چند نکته رو در نظر داشته باشیم :

خرید معتبر

1- اول کار باید تحقیقاتون رو وسیع تر کنین. بعدش اطلاعات کافی ای رو درباره ی فروشنده به دست بیارین. اگه این اقدامات رو به درستی انجام ندین احتمال داره که فروشنده کلاهبردار از آب در بیاد و سرتون کلاه بره. آخرش هم ممکنه پشیمون و سر افکنده بشین. پس قبل از اقدام، اطلاعات کافی ای رو از فروشنده ویو اینستاگرام به دست بیارین و از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنین. ( ما تو سایت سوشال تهران این افتخار این رو داریم که بهترین مجصولات ممکن رو با ارائه ضمانت و پشتیبانی 24 ساعته به شما کاربران عزیز ارائه بدیم.)

قیمت مناسب

2- وقتی که از سایت فروشنده ویو اینستاگرام اطمینان خاطر پیدا کردین؛ سعی کنین قبل از اقدام به خرید ویو اینستاگرام، تعرفه سایت و فروشندگان ویو اینستاگرام رو با یکدیگه مقایسه کنین. این کار بهتون این فرصت رو میده که بتونین مقرون به صرفه ترین تعرفه رو با انتخاب خودتون مشخص کنین.

(همونطور که گفتیم ما تو سایت سوشال همواره پس از خرید، ضمانت کاری و پشتیبانی 24 ساعته رو به شما عزیزان ارائه می دیم، و این قسمتی از تعهد کاری ماست)

خرید ویو اینستاگرام

4#- مزایای خرید ویو اینستاگرام

اگه مدت زمان زیادی رو صرف افزایش ویو با اشتراک گذاری ویدیو و تصاویر جذاب کردین و بازم نتیجه مطلوب و مورد پسند خودتون رو دریافت نکردین؛ خرید از سوشال بهترین پیشنهاد ما برای افزایش بازدید اینستاگرام شماست. توی کسوشال برا خرید ویو و بازدید اینستاگرام دست شما خیلی بازه. شما میتونین تعرفه منتخب خودتون رو انتخاب کنین و با خرید اون کمک خوبی به رشد سریع پیج خودتون خواهین کرد. در آخر هم با افزایش تعداد ویو پیج، دیگر کاربران مشتاق می شن تا ویدیو و پست انتشاری شما رو مشاهده کنن. همچنین تو آینده متوجه می شین که این افراد به دنبال کننده های پر و پا قرص شما تبدیل می شن.

جذب مشتری

همچنین از دیگر مزایای خرید ویو اینستاگرام از کندو پنل میشه به افزایش احتمال تبدیل بازدیدکننده ها به مشتریان اشاره کرد. همینطور نشان محبوبیت پیجتون تعداد فالوور های شماست. نشان محبوبیت عکس هاتون تعداد لایک‌ های شماست و نشان محبوبیت ویدیوهاتون شمار تعداد ویو یا همون بازدیده. حتما می دونین که داشتن ویدیوها و عکس هایی با بازدید بالا یه اعتبار بزرگ برا شما و پیجتون بشمار میره. همچنین باعث میشه تا بتونین به راحتیه هر چی بیشتر با استفاده از تبلیغات پیجتون کسب درآمد کنین.

5#- خرید ویو اینستاگرام چطوری به کسب و کار ما رونق میده؟

از اونجایی که کسب و کارهایی زیادی توی فضای اینترنتی به صورت آنلاین انجام می شن، شاید برای خیلی از افراد سوال پیش بیاد که چطوری تعداد مشتریامونو رو افزایش بدیم؟ همون طور که می دونین مشتری ها قبل از اقدام به خرید از پیج شما، ابتدا برانداز می کنن که آیا این پیج یاکانال قابل اعتماد هستش یا نه.! بعد از اطمینان خاطر اقدام به خرید محصول مورد نیاز خودشون می کنند. این در حالیه که یکی از مواردی که مشتریان و دیگر کاربران اینستاگرام به اون توجه دارند، تعداد ویو پیج و تعداد فالوور پیج است.

کسب اعتماد

اگه تعداد بازدید پیج بالا باشه خب طبیعتا مشتری با اطمینان بیشتر و بدون دودلی اقدام به خرید میکنه. اما اگه تعداد ویو پیج پایین باشه کاربر و حتی فالوور های پیج اینستاگرام، فقط بیننده میشن و هیچگونه نتیجه مثبتی برای شما به عمل نخواهداومد. اگر می خواین تو مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیر حیرت انگیزی توی رشد و اعتبار پیج خودتون باشین،

6#- خرید ویو اینستاگرام فوری

اگه شما تمایل دارین که بعد از انتشار ویدیو توی پیج اینستاگرامتون شاهد افزایش بازدید فوری باشین، می تونین از بسته های فوری خرید ویو اینستاگرام در سوشال استفاده کنید که توی کمتر از چند دقیقه بازدید ویدیوتون، به تعداد درخواستی افزایش پیدا می کنه. البته شما میتونین از ربات افزایش بازدید اینستاگرام که یکی از ابزارای کاربردی دیگه برا بالابردن ویو و تعداد بازدیدکنندگان پیجتونه هم استفاده کنید. اما باید بدونین که تو نسخه های جدید اینستاگرام ربات ها نتایج پایدار و مثمری رو برا پیج شما ندارن.

خرید ویو اینستاگرام

کلام آخر

همه مدیر ها و صاحب‌های پیج های اینستاگرامی دنبال افزایش اعتبار و گسترش تجارت، در زمینه کاری خودشون هستن. ولی برا بدست آوردنه چنین مقامی باید پیجشون رو با کمک و راهنمایی کارشناسان تو این زمینه بالا بکشن. افزایش ویو پیج به راحتی قدرت فروش رو چند برابر میکنه. همونطور که گفتیم شما میتونین با خرید ویو اینستاگرام از سوشال به رونق هر چه سریع تر پیجتون کمک کنین.